Är tom inbox självbedrägeri?
Datum: 2016-03-01 15:59
Det talas om tom mailbox. Jag talar ofta om den ljuva känslan av frihet den tomma mailboxen skänker. Jag sjunger gärna den tomma mailboxens lov när jag föreläser och jag unnar var och en att ha “zero inbox” med jämna mellanrum. Då och då räcker någon upp handen och säger: ...


